مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-04اجتماعي

حدود یک میلیون و 800 هزار زائر وارد ایران شدند


از ابتدای شروع اربعین حسینی تا ساعت 24 روز گذشته 1 میلیون و 800 هزار زائر وارد کشور شده و در برخی محورها شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستیم.

- مقام مسئول سازمان راهداری گفت: از ابتدای شروع اربعین حسینی تا ساعت 24 روز گذشته 1 میلیون و 800 هزار زائر وارد کشور شده و در برخی محورها شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستیم.

ایمان محرابی نیا مقام مسئول سازمان راهداری در گفت وگو با با اشاره به وضعیت تردد جاده ای منتهی به مرزهای غربی کشور، گفت: هم اکنون ترافیک سنگین در محور ایلام - مهران در محدوده کمربندی مهران به صورت رفت و برگشت و ترافیک سنگین در محور خمین - ایلام در مسیر رفت و برگشت و ترافیک سنگین در محدوده گلمه - تونل آزادی و در محدوده سوسن گرد - بستان دارای ترافیک نیمه سنگین است.

مقام مسئول راهداری در ادامه تصریح کرد: محدوده دهلاویه - بستان در مرز چذابه نیز ترافیک نیمه سنگین است و محدوده پیرانشهر در مرز تمرچین و خرمشهر مرز شلمچه، قصرشیرین در مرز خسروی، مریوان به مرز باشماق شاهد تردد روان به صورت رفت و برگشت هستیم.

وی گفت: شمار زائران ایرانی که از اول ماه صفر تا ساعت 24 روز گذشته از کشور خارج شدند، به بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر رسید و همچنین حدود یک میلیون و 800 هزار زائر ایرانی تا ساعت 24 روز گذشته به کشور بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود یک میلیون و 800 هزار زائر وارد ایران شدند

حدود یک میلیون و 800 هزار زائر وارد ایران شدند