مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 22:012023-09-01اجتماعي

استاندار ایلام: ظرفیت پارک 270 هزار خودرو در مهران فراهم شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهران، حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز جمعه 10 شهریور ماه در بازدید از میدان اربعین مهران در جریان حجم تردد زوار قرار گرفت و ضمن گفت وگو با زائران در خصوص زیرساخت، خدمات انجام گرفته و تسهیل در تردد، گفت: همه ردای خدمت به زوار را با تمام وجود به تن کردند و مواکب مردمی مجموعه سپاه، فراجا، راهور، راهداری و همه مجموعه های امدادی، خدماتی و اعضای ستاد اربعین خالصانه برای خدمت به زوار پای کار آمدند.

استاندار  ایلام با تاکید بر این مطلب که همه ظرفیت ها برای خدمات دهی بی وقفه به زوار عتبات عالیات به کار گرفته شده است، خاطرنشان کرد: زوار با کمترین معطلی از پایانه برکت به مکان سکونت خود انتقال داده می شوند و در این راستا برای نظارت بر کرایه اتوبوس ها تیم های نظارتی در پایانه برکت افزایش یافته و میز خدمت برای راهنمایی زوار برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه پارکینگ بزرگ اربعین ظرفیت پارک بیش از 90 هزار خودرو را دارد، گفت: با احتساب پارکینگ های خصوصی و عمومی، داخل و اطراف شهر ظرفیت پارک 270 هزار خودرو در مهران فراهم شده است .

رییس ستاد اربعین استان ایلام با اشاره اقدامات انجام شده برای خدمات دهی به زوار در پایانه برکت، بیان داشت: با تدابیر اتخاذ شده، زوار با کمترین معطلی از پایانه برکت به مکان سکونت خود انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: ظرفیت پارک 270 هزار خودرو در مهران فراهم شده است

استاندار ایلام: ظرفیت پارک 270 هزار خودرو در مهران فراهم شده است