مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-23سياسي

مسابقات استانی اوقاف در رودسر آغاز شد


مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات اوقاف با حضور 139 متسابق در شهرستان رودسر آغاز شد و این مسابقات امروز و فردا برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات اوقاف با حضور 139 متسابق در شهرستان رودسر آغاز شد و این مسابقات امروز و فردا برگزار می شود.

حجت الاسلام علیزاده امروز در آیین افتتاح مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن در رودسر، اظهار کرد: امسال 1200 نفر در مسابقات مرحله شهرستانی ثبت نام کردند که نسبت به سال گذشته 200 درصد افزایش ثبت نامی داشتیم که از این تعداد 900 نفر بانوان بوده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه 139 قاری و حافظ به مرحله استانی راه یافتند که از این تعداد 64 نفر خانم و 75 نفر آقا هستند، افزود: بخش آوایی این مرحله از مسابقات در رشته های حفظ کل، 20 جزء، 10 جزء، 50 جزء، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، دعاخوانی و اذان برگزار می شود که متسابقین در این مرحله برای کسب مجوز حضور در مرحله مقدماتی کشوری با هم رقابت می کنند.

علیزاده گفت: 20 نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات آوایی به مرحله مقدماتی مسابقات سراسری اوقاف که آبان ماه برگزار می شود، راه می یابند.

مرحله نهایی مسابقات آوایی در مرحله کشوری آذرماه سالجاری به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات استانی اوقاف در رودسر آغاز شد

مسابقات استانی اوقاف در رودسر آغاز شد