مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-22سياسي

قدرت بازدارندگی نیرو های مسلح ایران روز به روز افزون تر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علی رضا الهامی پیش از ظهر جمعه در مراسم رژه نیرو های مسلح استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و شهیدان اظهار داشت: - جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیرو های مسلح امروز در دفاع از کشور با قدرت در صحنه حضور دارند و قدرت بارندگی آنان هر روز افزون تر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علی رضا الهامی پیش از ظهر جمعه در مراسم رژه نیرو های مسلح استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و شهیدان اظهار داشت: رژیم بعثی عراق پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خالی به مرز های کشور تجاوز کرد که امید داشت بخش های از این کشور را تصرف خود در بیاورد.

جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: رزمندگان و نیرو های مسلح جمهوری اسلامی در برابر تجاوز رژیم بعث ایستادگی و توطئه های آنان را خنثی کردند و دشمن نتوانست به اهداف خود دست یابد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع پیشکسوتان جنگ تحمیلی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر این افتخار را به نیروی های مسلح کشور دادند امنیت کشور مدیون نیرو های مسلح است که امروز در بالاترین سطح ممکن این امنیت و اقتدار در سراسر میهن اسلامی برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت بازدارندگی نیرو های مسلح ایران روز به روز افزون تر می شود

قدرت بازدارندگی نیرو های مسلح ایران روز به روز افزون تر می شود