مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 20:152023-09-04اقتصادي

درآمد 4 میلیون تومانی 130 مددجوی گلستانی از پنل های خورشیدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو سید احمد موسوی مدیرعامل شرکت تولید برق گلستان در گفتگو خبرنگاران اظهار کرد: خانوار های واقع در دهک های درآمدی اول تا پنجم استان گلستان که تحت پوشش نهاد های حمایتی و کمیته بهزیستی قرار دارند می توانند با .

- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با اشاره به نصب 130 پنل انرژی خورشیدی حمایتی در واحد های مسکونی مددجویان گلستانی گفت: مددجویان دارنده این پنل ها، ماهانه 4 میلیون تومان درآمد کسب خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو سید احمد موسوی مدیرعامل شرکت تولید برق گلستان در گفتگو خبرنگاران اظهار کرد: خانوار های واقع در دهک های درآمدی اول تا پنجم استان گلستان که تحت پوشش نهاد های حمایتی و کمیته بهزیستی قرار دارند می توانند با ارائه معرفی نامه از این نهاد ها از تسهیلات ویژه برخورداری از پنل خورشیدی پنج کیلو وات برای شهر و روستایی بهره مند شوند.

وی گفت هزار دستگاه پنل خورشیدی 5 کیلووات در فاز نخست طرح پنل های خورشیدی به استان گلستان اختصاص یافته که تاکنون عملیات واگذاری و نصب130 دستگاه انجام شده است.

موسوی افزود: برای کاهش هزینه های تولید، انتقال و جلوگیری ازاتلات برق چاره ای به جز گسترش نیروگاه های مبتنی بر خورشید و باد نداریم و در این راستا حدود 600 خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 4 میلیون تومانی 130 مددجوی گلستانی از پنل های خورشیدی

درآمد 4 میلیون تومانی 130 مددجوی گلستانی از پنل های خورشیدی