مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:162023-09-09حوادث

4 شکارچی در منطقه حفاظت شده سبزکوه دستگیر شدند


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: چهار فرد متخلف به همراه سه قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سبزکوه توسط نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، بختیار طاهری گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده سبزکوه حین گشت و کنترل شبانه روزی در این منطقه با مشاهده چهار نفر متخلف، طی برنامه ریزی انجام شده و در مدت 2 روز تلاش شبانه روزی موفق به دستگیری متخلفان مسلح شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: از این متخلفان، یک قبضه اسلحه دولول مجاز، یک قبضه اسلحه 270 مجاز و یک قبضه اسلحه برنو غیرمجاز کشف و ضبط شد.

 وی با بیان اینکه شکار و یا زنده گیری هرگونه پرنده وحشی غیرقانونی است عنوان کرد: این متخلفان جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

طاهری با قدردانی از مشارکت خوب مردم و دوستداران طبیعت در حفظ محیط زیست، افزود: مردم شریف و دوستدار محیط زیست استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید مراتب را از طریق شماره تلفن های 1540 و 32223572 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شکارچی در منطقه حفاظت شده سبزکوه دستگیر شدند

4 شکارچی در منطقه حفاظت شده سبزکوه دستگیر شدند