مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-16سياسي

نماینده مجلس: باید با حفظ وحدت دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم


دشمن درصدد است تا در آستانه انتخابات مجلس با ایجاد اختلاف اهداف شوم خود را در کشور دنبال کند که باید با حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مردم استان های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی بر حفظ وحدت در جامعه و نقش مهم مردم سران قبایل مسئولان و به طور کل خواص تاکید کردند.

حجت الاسلام سید محمد موحد نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن اشاره به این مطلب گفت: دشمن درصدد است تا در سال برگزاری انتخابات وحدت و یکپارچگی جامعه را به هم بزند.

وی افزود: دشمن همانطور که پیش از این سعی داشته تا با برجسته کردن مشکلات بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد کند امروز هم سعی دارد تا با فضاسازی رسانه ای در این مسیر حرکت کند و با ایجاد اختلاف در جامعه اهداف شوم خود را محقق سازد.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: پس از ناکامی دشمن در تحمیل جنگ نظامی علیه ملت ایران جنگ اقتصادی و رسانه ای علیه جمهوری اسلامی به راه افتاده و دشمن از یک سو با تحریم اقتصادی و از سوی دیگر با فضاسازی رسانه ای و برجسته کردن مشکلات به دنبال تحقق اهداف و برنامه های خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: باید با حفظ وحدت دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم

نماینده مجلس: باید با حفظ وحدت دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم