مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-26بين الملل

المانیتور: ایران همزمان با عضویت در بریکس دستورکار ضد آمریکایی را پیش می برد


تحلیلی در گزارشی با بیان اینکه «ایران بریکس را فرصتی برای تضعیف نفوذ آمریکا در عرصه جهانی می بیند» تاکید کرد: رییسی همزمان با جشن عضویت ایران در بریکس، - یک پایگاه خبری- تحلیلی در گزارشی با بیان اینکه ایران بریکس را فرصتی برای تضعیف نفوذ آمریکا در عرصه جهانی می بیند تاکید کرد: رییسی همزمان با جشن عضویت ایران در بریکس، دستور کار ضد آمریکایی را پیش می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری- تحلیلی المانیتور با اشاره به عضویت ایران در گروه بریکس گزارش داد: جمهوری اسلامی به دنبال آن است که با پیوستن به بریکس بتواند اقتصاد خود را بهبود بخشد و جبهه جدیدی را در برابر نفوذ آمریکا در عرصه جهانی بگشاید.

ابراهیم رییسی، رییس جمهوری ایران در نشست سران این گروه که در ژوهانسبورگ، پایتخت آفریقای جنوبی برگزار شد، گفت که تهران مصمم است تا به کشورهای عضو بریکس کمک کند که دلار آمریکا را در معاملات خود کنار بگذارند.

رییس جمهوری ایران این اظهارات را یک روز پس از آن بیان کرد که بریکس که اکنون شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی (BRICKS) می شود از ایران و پنج کشور دیگر، یعنی امارات متحده عربی، عربستان سعودی، مصر، اتیوپی و آرژانتین دعوت کرد تا از سال 2024 به این گروه بپیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المانیتور: ایران همزمان با عضویت در بریکس دستورکار ضد آمریکایی را پیش می برد

المانیتور: ایران همزمان با عضویت در بریکس دستورکار ضد آمریکایی را پیش می برد