مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-12سياسي

ضرورت توجه بیشتر به امنیت بخش سرولایت


واقع شدن سرولایت در مسیر ترانزیتی آسیای میانه، وسعت و پراکندگی جغرافیایی و بعد مسافت از مرکز شهرستان و استان نیز باعث نیاز و توجه بیشتر به مقوله امنیت در این منطقه شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی بخشدار سرولایت گفت: واقع شدن سرولایت در مسیر ترانزیتی آسیای میانه، وسعت و پراکندگی جغرافیایی و بعد مسافت از مرکز شهرستان و استان نیز باعث نیاز و توجه بیشتر به مقوله امنیت در این منطقه شده است.

باقر صدیقی سه شنبه 21 شهریورماه در جلسه معارفه همزمان دو فرمانده پاسگاه انتظامی عبداله گیو و برزنون اظهار کرد: امنیت و آسایش جامعه از مهمترین مقوله هایی است که مسئولان به آن توجه ویژه ای دارند.

وی با ابراز رضایتمندی از عملکرد فرماندهان پاسگاه های قبلی که طی ماه گذشته از این بخش منتقل شدند، عنوان کرد: اقتدار و قاطعیت سبزپوشان انتظامی در سطح بخش با وسعت و پراکندگی و نیز همجواری با دیگر شهرستان ها باعث ایجاد امنیت خاطر اهالی سرولایت شده است.

نماینده دولت در سرولایت ضمن تشکر از تلاش های فرماندار و فرمانده پیشین و فعلی انتظامی شهرستان در استقرار پاسگاه های این منطقه افزود: واقع شدن در مسیر ترانزیت آسیای میانه، همجواری با چندین شهرستان، وسعت و پراکندگی جغرافیایی و نیز بعد مسافت از مرکز شهرستان و استان باعث نیاز و توجه بیشتر به مقوله امنیت در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه بیشتر به امنیت بخش سرولایت

ضرورت توجه بیشتر به امنیت بخش سرولایت