مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-30حوادث

کلاهبرداری 300میلیاردی ارز دیجیتال در شهریار/متهم دستگیر شد


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری متهم به کلاهبرداری در زمینه ارز دیجیتال در شهریار خبر داد و گفت: وی متهم به کلاهبرداری 300 میلیارد ریالی است و تاکنون 30 شاکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار کیومرث عزیزی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وصول پرونده های کلاهبرداری در پوشش شرکتی با فعالیت در زمینه ساخت و ساز و سرمایه گذاری در بازارهای ارز دیجیتال در حوزه غرب استان تهران به ویژه شهرستان های شهریار و ملارد موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با برسی های صورت گرفته و اخذ اظهارات از شکات مشخص شد فردی خود را به عنوان مدیرعامل شرکت معرفی و با شگرد واگذاری سود، سوژه ها خود را از طریق تبلیغات سرمایه گذاران انتخاب و اقدام به کلاهبرداری به ارزش 300 میلیارد ریال از 30 شاکی کرده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با وصول پرونده های مختلف از کلانتری های شهریار و آغاز تحقیقات پلیس، هویت متهم و محل سکونت و تردد وی در شهریار مورد شناسایی قرار گرفت و با بررسی بانک های اطلاعاتی و اخذ اظهارت شکات، در نهایت مخفیگاه وی در شهریار شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی، مأموران پلیس آگاهی در عملیاتی غافلگیرانه متهم و کلاهبردار فراری را دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 300میلیاردی ارز دیجیتال در شهریار/متهم دستگیر شد

کلاهبرداری 300میلیاردی ارز دیجیتال در شهریار/متهم دستگیر شد