مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:502023-08-26سياسي

قبولی 25 دانش آموز تحت حمایت در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی


شهرکرد_قائم مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: 25 دانش آموز خانواده های تحت حمایت استان با تلاش و پشتکار موفق به قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی هاشمی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: از مجموع این دانش آموزان، 2 نفر در مدارس تیزهوشان و 23 نفر نیز در مدارس نمونه دولتی پذیرفته شده اند.

وی با اشاره به شناسایی دانش آموزان دارای استعدادهای برتر و تیزهوش توسط این نهاد افزود: این دانش آموزان علاوه بر کمک هزینه تحصیلی از خدمات حمایتی ویژه نیز بهره مند می شوند.

قائم مقام کمیته امداد استان تعداد دانش آموزان تحت حمایت را 19 هزار و 470 دانش آموز عنوان و خاطرنشان کرد: این دانش آموزان از خدمات حمایتی شامل پرداخت کمک هزینه های تحصیلی، مشاوره درسی و شرکت در دوره های آموزشی و تربیتی بهره مند می شوند.

لازم به ذکر است، کمیته امداد با تبریک کسب این موفقیت به دانش آموزان و خانواده آن ها، برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

شایان ذکر است، مردم نیکوکار استان می توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری و همچنین شماره گیری کد دستوری #038 *8877* زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبولی 25 دانش آموز تحت حمایت در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

قبولی 25 دانش آموز تحت حمایت در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی