مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 07:302023-09-04سياسي

راه اندازی مواکب در سامرا درخواست حاج قاسم بوده است


فرمانده محور سامرا و بلد با تقدیر از خدمات رسانی به زائران حسینی گفت: از روزی که شهید سلیمانی درخواست راه اندازی مواکب در سامرا را کرد مازندران در این زمینه پیشگام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار امین شریعتی یکشنبه شب با حضور در موکب حضرت علی اصغر و امامزادگان علیهم السلام مازندران از روند خدمات رسانی به زائران حسینی بازدید کرد و حضور در موکب امامزادگان استان مازندران و مشاهده شکوفایی و ایثار خادمان این موکب را توفیقی از جانب خدا دانست و گفت: از روزی که شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز درخواست کردند که مواکب به سامرا بیایند موکب امامزادگان استان مازندران پیشگام شد.

وی هدف از این حضور را رونق این خانه و این بیت شریف دانست و تاکید کرد: امروز نتیجه این چند سال حضور مواکب اوقاف، ورود سیل خروشان زائران عتبات عالیات به این منطقه است و هرساله بر تعداد آن افزایش می یابد.

سردار شریعتی یادآور شد: امروز همه خادمین به خصوص خادمین موکب اوقاف مازندران محکم تر و استوارتر از قبل در عرصه خدمت رسانی به زائران حاضر شده و شبانه روز تلاش می کنند.

فرمانده محور سامرا و بلد تصریح کرد: به لطف خدا 98 درصد از زائرانی که از ایران وارد عراق می شوند به سامرا آمده و پذیرایی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مواکب در سامرا درخواست حاج قاسم بوده است

راه اندازی مواکب در سامرا درخواست حاج قاسم بوده است