مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:212023-09-22سياسي

بالا گرفتن قرآن توسط رییس جمهور مقابل جهانیان قدرت ایران را نشان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزان کرمانشاهی، همه را به تقوا توصیه کرد و گفت: حرف و سفارش امام حسن عسکری(ع) به همه ما، تقوا الهی است.

وی اظهار کرد: امام حسن عسکری(ع) 6 سال از 28 سال عمر پربرکتش را امامت کردند که همیشه زندان یا تبعید یا تحت نظر بودند که در نهایت به دست معتمد عباسی به شهادت می رسد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: 31 شهریورماه سال 59 با آغاز جنگ تحمیلی، مردم و در رأس آن ها، سپاه، ارتش، بسیج جانانه دفاع کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در دفاع مقدس با دنیا جنگیدیم، تصریح کرد: اجتهاد، تلاش و کوشش، ملت ایران اسلامی رمز پیروزی دفاع مقدس در برابر شرق و غرب بود.

آیت الله علما با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس را یک برهه برجسته و مهم از تاریخ انقلاب می دانند، گفت: یک برهه ای که هیچگاه فراموش شدنی نیست، 8 سال دفاع ماندگار است.

وی گفت: وظیفه همگان است با هر تفکر و جایگاهی؛ این برهه مهم را با جهاد تبیین زنده نگهدارند تا نسل به نسل بیان و منتقل شود.

آیت الله علما با اشاره به جایگاه والای امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان، ادامه داد: رییس جمهور با در دست گرفتن قرآن در سازمان ملل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا گرفتن قرآن توسط رییس جمهور مقابل جهانیان قدرت ایران را نشان داد

بالا گرفتن قرآن توسط رییس جمهور مقابل جهانیان قدرت ایران را نشان داد