مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-23بين الملل

این فرمانده نوجوان را بیشتر بشناسیم


به هنگام شکنجه با فروکردن صابون در دهانش محمد رضایی را به شهادت رساندند و برای آن که اقدام خود را توجیه کنند، پیکرش را بر روی سیم خاردارهای اردوگاه انداخته و تیرباران کردند و اعلام کردند که وی قصد فرار داشته و به همین دلیل مورد اصابت تیر نگهبانان قرارگرفته است.

- به هنگام شکنجه با فروکردن صابون در دهانش محمد رضایی را به شهادت رساندند و برای آن که اقدام خود را توجیه کنند، پیکرش را بر روی سیم خاردارهای اردوگاه انداخته و تیرباران کردند و اعلام کردند که وی قصد فرار داشته و به همین دلیل مورد اصابت تیر نگهبانان قرارگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از 30 سال از پایان جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق با جمهوری اسلامی ایران گذشته و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان از وظایف همه مردم و بالأخص نهادهای مختلف در جامعه است.

در این میان همچنان دغدغه بسیاری از دست اندرکاران دبیرستان، به ویژه دانش آموختگان دبیرستان سپاه تهران (مکتب الصادق علیه السلام) این است تا یاد و خاطره شهدای این مدرسه را برای امروز و نسل های آینده زنده نگهدارند.

دبیرستان سپاه تهران (مکتب الصادق علیه السلام) که در بین دانش آموزانش به مکتب مشهور است، از پاییز 1361 دانش آموز جذب کرد و تا 17 سال و (هفده دوره) پس از آن ادامه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این فرمانده نوجوان را بیشتر بشناسیم

این فرمانده نوجوان را بیشتر بشناسیم