مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-09سياسي

پایان موج بازگشت زوار در خوزستان/مواکب همچنان خدمات رسانی می کنند


سه روز بعد از روز اربعین حسینی، مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان روزهای پرتردد و پر شور و نشانط را سپری کرده اند و به آرامش نسبی رسیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روزهایی که فوج فوج زائران از اقصی نقاط کشور و حتی جهان به مرزهای خوزستان می آمدند و مورد استقبال سخاوتمندانه مردم خوزستان به خصوص مرزنشینان مهمان نواز در مرزهای شلمچه و چذابه قرار می گرفتند سپری شد و موکب ها و گذرگاه ها و شهرهای مرزی دلتنگی خود برای یک سال دیگر کنار می گذارند تا دوباره علم خدمتگذاری به دستگاه عظیم امام حسین (ع) را بر افراشته کنند.

امسال تردد در مرزهای خوزستان بی شک نقطه عطفی در حماسه اربعینی حسینی بود و به غیر از چند مورد مثل معطلی زائران برای دریافت برگ تردد به عراق در دهلاویه و معطلی زائران پاکستانی برای بازگشت به کشور در مرز چذابه که هر مورد چندان طولانی نشد، مشکل خاصی در مرزهای خوزستان بروز پیدا نکرد و زائران به سلامت در مرزهای شلمچه و چذابه تردد کردند.

تردد 2.

5 میلیون زائر در خوزستان بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان خوزستان، تردد 2 میلیون و 503 هزار و 658 زائر اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان موج بازگشت زوار در خوزستان/مواکب همچنان خدمات رسانی می کنند

پایان موج بازگشت زوار در خوزستان/مواکب همچنان خدمات رسانی می کنند