مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:152023-08-23سياسي

دامپزشکی ایلام از دستگاه های پیشرو در مسئله برون سپاری ها است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: دامپزشکی ایلام از دستگاه های پیشرو در مسئله برون سپاری ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین دوست محمدی ظهر روز چهارشنبه در نشست علمی اقتصاد دام استان ایلام در سلسله پیش نشست های علمی همایش ملی دامپزشکی در افق 20 ساله با تقدیر از حرکت دامپزشکی برای توجه به اقتصاد دام، افزود: این گونه نشست ها برای رسیدن به نقطه پیشرفت در استان ضروری و مهم است.

وی گفت: یکی از مهمترین نقاط قوت دامپزشکی استان ایلام علاوه بر پرداختن به مسئله اقتصاد دام، مسئله برون سپاری ها است، دامپزشکی استان از دستگاه های اجرایی موفق در این زمینه است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با اشاره به اینکه امروز با چالش نیروی مازاد در ادارات استان مواجه هستیم، افزود: برون سپاری خدمات جزو الزامات کار دستگاه های اجرایی است، چراکه هم بخش خصوصی قوی می شود و هم بخشی از کارهای دستگاه های اجرایی اجرا می شوند.

دوست محمدی عنوان کرد: برون سپاری طرح ها به بخش خصوصی از راهبردهای چابک سازی دولت است، خوشبختانه دامپزشکی از این ظرفیت قانونی به خوبی استفاده کرده است.

وی با اشاره به مشکلات بیکاری در استان ایلام و 449 هزار نفر در استان ایلام در سن کار هستند، اظهار کرد: از این تعداد 141 هزار جمعیت فعال و 295 هزار نفر جمعیت غیرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشکی ایلام از دستگاه های پیشرو در مسئله برون سپاری ها است

دامپزشکی ایلام از دستگاه های پیشرو در مسئله برون سپاری ها است