مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-10سياسي

امام جمعه کرمانشاه: پاداش اصلی کار بزرگ تعلیم و تربیت نزد خداوند هست


نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: کار تعلیم و تربیت نزد خداوند کار بسیار بزرگی هست و خود اوست که پاداش اصلی را می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار امروز با مدیرکل و برخی از معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه اظهار کرد: کیفیت آموزش و تربیت دانش آموزان باید به گونه ای باشد که آموزه های اسلامی در آن ها نهادینه شود.

وی افزود: مقبولیت آموزش وپرورش در میان عامه مردم همواره وجود داشته است.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: به تعبیر امام راحل (ره) بچه مسلمان باید خروجی آموزش وپرورش باشد و این محقق نمی شود مگر با رعایت اصل اسلام در آموزه های اداره آموزش وپرورش و سعادت جامعه نیز درگرو رعایت معنویت در کنار علمیت هست و سلامت در اندیشه و عمل افراد باید ساری شود.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: بعضی اوقات ما می بینیم که تأثیرگذاری حرف معلم مقدم بر حرف والدین است، حال این حجم تأثیرگذاری امانتی سنگین هست که باید رعایت اصل شود و باید گفت درست است حقوقی که یک معلم دریافت می کند در مقابل کار بزرگی که انجام می دهد کم است اما کار تعلیم و تربیت نزد خداوند بسیار عزیز هست و خود اوست که پاداش اصلی را می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمانشاه: پاداش اصلی کار بزرگ تعلیم و تربیت نزد خداوند هست

امام جمعه کرمانشاه: پاداش اصلی کار بزرگ تعلیم و تربیت نزد خداوند هست