مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-05اقتصادي

افزایش سطح تبادلات تجاری ایران با افریقا افزایش می یابد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سطح تبادلات اقتصادی و تجاری ایران با قاره افریقا رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولویا روامبا، وزیر امور خارجه بورکینافاسو که به دعوت همتای ایرانی خود به کشور سفر کرده با سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور دیدار کرد.

این دیدار با هدف توسعه همکاری های چند جانبه بین دو کشور در زمینه های فنی و صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، انرژی، آموزش های فنی و حرفه ای، پروژه های زیر ساختی، صنایع تبدیلی، محصولات شیمیایی، آهن و فولاد و حمایت های اجتماعی انجام شد.

سید صولت مرتضوی در دیدار با وزیر امور خارجه بورکینافاسو گفت: ظرفیت های صادراتی گسترده ای در سطح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد که با برنامه ریزی می توانیم میزان صادرات به بورکینافاسو را افزایش دهیم.

مرتضوی تأکید کرد: با توجه به تشکیل کمیسیون های کارشناسی، آمادگی لازم برای برگزاری کمیسیون نهایی همکاری های اقتصادی دو کشور وجود دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: این وزارتخانه در حوزه های تأمین اجتماعی، حمایت های بیمه ای، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، سالمندان، کودکان کار، سلامت و … تجربیات فراوانی دارد که زمینه تبادل این تجربیات فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سطح تبادلات تجاری ایران با افریقا افزایش می یابد

افزایش سطح تبادلات تجاری ایران با افریقا افزایش می یابد