مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-29اجتماعي

ورود بیش از 25 هزار زائر پاکستانی از ریمدان به سیستان و بلوچستان


سرپرست فرمانداری دشتیاری در سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 25 هزار زائر پاکستانی در 2 هفته اخیر برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی از مرز ریمدان دشتیاری وارد کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدعلی رأفت گفت: با توجه به گرمی هوا ساخت سایه بان از ضرورت های مهم بوده که در سال گذشته با کمبود شدید سایه بان برای استراحت زائران مواجه بودیم، برخی از سایه بان ها به صورت موقت بوده و حدود یک هزار و 700 متر سایه بان در سال گذشته داشتیم و امسال یک هزار و 500 متر دیگر به مجموع این سایبان ها اضافه شد و هم اکنون سه هزار و 200 متر سایه بان ثابت در گذرگاه مرزی ریمدان داریم.

وی با اشاره به حجم بالای حضور زوار پاکستانی به کشور، خاطرنشان کرد: در سال گذشته چهار گیت ورود و خروج مسافر داشتیم و امسال 10 گیت دیگر به این تعداد اضافه شده و هم اکنون در مجموع 14 گیت داریم که باید گفت که این گیت ها با توجه به جمعیتی که در کشور ورود و خروج می کنند تعریف و مدیریت می شود.

رأفت ادامه داد: سیستان و بلوچستان میزبان هزاران زائر پاکستانی است که با تمام سختی ها دوری راه از طریق دو گذرگاه میرجاوه و ریمدان وارد کشور ایران می شوند تا پس از زیارت حرم امام هشتم شیعیان جهت حضور در راهپیمایی اربعین وارد کشور عراق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 25 هزار زائر پاکستانی از ریمدان به سیستان و بلوچستان

ورود بیش از 25 هزار زائر پاکستانی از ریمدان به سیستان و بلوچستان