مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-14سياسي

دعایی که مستجاب شد


شهید اصغر قیطاسی در بخشی از وصیت نامه خود با بیان اینکه بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد، آورده است: «این کمال عظمت برای من است که دعایم مستجاب گشت و موفق شدم تا به آرزوی همیشگی خویش یعنی به قافله همیشه پُرشتاب اصحاب حسین(ع) برسم».

- ایسنا/لرستان شهید اصغر قیطاسی در بخشی از وصیت نامه خود با بیان اینکه بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد، آورده است: این کمال عظمت برای من است که دعایم مستجاب گشت و موفق شدم تا به آرزوی همیشگی خویش یعنی به قافله همیشه پُرشتاب اصحاب حسین(ع) برسم .

شهید اصغر قیطاسی از شهدای لرستان یکم فروردین ماه سال 1343 در روستای علی آباد از توابع شهرستان ازنا از پدری به نام علی حسن و مادری به نام سکینه متولد شد، تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی ادامه داد و در 18 بهمن ماه سال 1361 در فکه به شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش را در زادگاهش علی آباد به خاک سپردند.

این شهید دوارن دفاع مقدس در وصیت نامه خود ضمن نیایش خداوند و اینکه در هر شرایطی تنها خدای متعال را می پرستد، آورده است: دوست دارم چشم هایم را دشمن در اوج دردش از حدقه بیرون آورد و دست هایم را قطع کند و پاهایم را از بدن جدا سازد و قلبم را با گلوله هایش سوراخ سوراخ کند و سرم را از بدنم جدا سازد تا در کمال فشار و آزار، دشمنان مکتبم ببینند که اگر چه چشمم و دست ها و پاها و قلب و سینه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعایی که مستجاب شد

دعایی که مستجاب شد