مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-02اقتصادي

ساخت سبدی از محصولات خانه هوشمند در پارک فناوری پردیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خانه هوشمند (ساختمان هوشمند) یا Smart Home مجموعه ابزار هایی است که به کمک آن شما کنترل برخی وسایل برقی و مکانیکی موجود در خانه را به عهده آن ها می گذارید تا علاوه بر کاهش هزینه های مصرف انرژی، - یک هسته فناور عضو مرکز رشد پارک فناوری پردیس توانسته است با تولید تجهیزات متنوع، سبدی از محصولات خانه هوشمند را تولید و به بازار عرضه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خانه هوشمند (ساختمان هوشمند) یا Smart Home مجموعه ابزار هایی است که به کمک آن شما کنترل برخی وسایل برقی و مکانیکی موجود در خانه را به عهده آن ها می گذارید تا علاوه بر کاهش هزینه های مصرف انرژی، افزایش ایمنی و آسایش را به همراه دارد.

فناوری خانه هوشمند بر اساس اصل اینترنت اشیا (IoT) عمل می کند.

این یک مفهوم جدید است که به دستگاه هایی اشاره دارد که به شکل “شبکه” به یکدیگر متصل شده و قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر برای انجام وظایف هستند.

اکنون یک مجموعه فناور در مرکز رشد پارک فناوری پردیس توانسته است با تولید سبدی از محصولات در راستای هوشمندسازی ساختمان های مسکونی و مجموعه های صنعتی و کشاورزی گام بردارد.

محمدصادق قدس محمدی مدیر اجرایی هسته فناور خانه هوشمند AMC با اشاره به ایده پردازی تولید سبد محصولات خانه هوشند در دوران تحصیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سبدی از محصولات خانه هوشمند در پارک فناوری پردیس

ساخت سبدی از محصولات خانه هوشمند در پارک فناوری پردیس