مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-26ورزشي

درخواست یک ملی پوش از مسوولان ورزش: زمان حمایت از فدراسیون جودو فرار رسیده است


زمان حمایت مسوولان ورزش از جودو فرا رسیده است و آنها از لحاظ مالی باید این فدراسیون را حمایت کنند تا ما بتوانیم در مسابقات پیش رو موفق شویم.

- مهدی فتحی پور نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودو مردان ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به این سوال که شرایط اردوی تیم ملی جودو پیش از اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو چطور است، گفت: از امروز(شنبه چهارم مردادماه)پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو جهت اعزام به بازیهای آسیایی آغاز شده است، همه نفرات حاضر در اردو شبانه روز تمرین میکنیم تا در مسابقات پیش رو موفق باشیم.

اواخر شهریور ماه پایان چهارسال تعلیق جودو ایران است و در واقع مسیر جدیدی به روی ما در مسابقات بین المللی بازخواهد شد.

درست است که ما چهار سال تعلیق بودیم اما این دلیل نمیشود ما در تمرینات و مسابقات پیش رو کم کاری کنیم، اتفاقاتی که طی این مدت رخ داد تلخ بود اما در آستانه پایان تعلیق هستیم و جودو دنیا به ما خوش آمدگویی میکند و باید از امروز تلاش هایمان چندین برابر کنیم.

وی در ادامه افزود: ما از لحاظ حریف تمرینی با مشکل روبرو هستیم، به هرحال قرار است راهی بازیهای آسیایی شویم و حریف تمرینی های ما باید در سطح بالا باشند و برای مبارزه کردن با حریفان سطح اول دنیا در هانگژو باید حریف تمرینی های خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یک ملی پوش از مسوولان ورزش: زمان حمایت از فدراسیون جودو فرار رسیده است

درخواست یک ملی پوش از مسوولان ورزش: زمان حمایت از فدراسیون جودو فرار رسیده است