مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-20سياسي

حاشیه های امروز مجلس؛ ساغول ذوالنور خطاب به میرتاج الدینی


جلسه صحن علنی امروز مجلس با خود حاشیه هایی همراه داشت که می توان یکی از آن حواشی را ساغول گفتن ذولنور خطاب به میرتاج الدینی یادکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه پارلمانی باشگاه توانا، در حالی که امروز سه شنبه 29 شهریور سیصد و چهل و پنجمین نشست علنی مجلس شورای اسلامی در دور یازدهم برگزار شد با خود حاشیه هایی به همراه داشت که بدین شرح است؛ -در رای گیری یکی از طرح ها از 194 نماینده حاضر در صحن مجلس، برخی رای خود را ثبت نکرده بودند اما مجتبی ذوالنور که ریاست اداره مجلس را برعهده داشت با کنایه به آنها گفت: بعضی از نمایندگان هنوز صفحه تعیین آراء را مزین ننموده اند.

لطفا شرکت بفرمایید .

-همچنین در طول جلسه چندین مرتبه محمد حسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس درخواست تذکر داشت که آقای ذوالنور به ایشان متذکر شد: آقای فرهنگی عزیز این موارد یک خطی است و طبق رویه هم موافق و مخالف ندارد و شما بگو اصلا خلاف قانون اساسی است زیرا موضوع ارجاعی است بجز اینکه موضوع باز شود و وقت مجلس را بگیرد هیچ اتفاق خاصی به همراه ندارد.

-بعد از ثبت نوبت برای ارئه تذکر از سوی فرهنگی در اتوماسیون و فعال شدن میکروفن وی خطاب به ذوالنور گفت:آقای ذوالنور اگر هدف، نگرفتن وقت مجلس است بعضی از مطالبی که شما گفتید بیشتر وقت مجلس را هدر داد تا ایرادات بنده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های امروز مجلس؛ ساغول ذوالنور خطاب به میرتاج الدینی

حاشیه های امروز مجلس؛ ساغول ذوالنور خطاب به میرتاج الدینی