مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-22سياسي

دفاع مقدس فعل ما می توانیم را اثبات کرد


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ مقدس دفاع مقدس فعل ما می توانیم را در اذهان مردم و مسئولین ما نهادینه کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ مقدس دفاع مقدس فعل "ما می توانیم" را در اذهان مردم و مسئولین ما نهادینه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی صبح امروز جمعه 30 شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح استان در زاهدان اظهار کرد: دفاع مقدس یک پدیده نادر و بی نظیر در تاریخ ایران اسلامی است.

وی افزود: دفاع مقدس یک فرهنگ است، فرهنگی که مظهر معنویت و دین داری، مظهر آرمان خواهی، مظهر ایثار و از خودگذشتگی، مظهر مقاومت و شجاعت، مظهر تدبیر و مدیریت و مظهر توکل به قدرت لایزال الهی است.

فرمانده سپاه سلمان استان گفت: دفاع مقدس اثبات کرد که می شود با تکیه بر قدرت الهی از همه گذرگاه های دشوار عبور کرد و می شود در مقابل دشمن ایستاد و آنان را وادار به عقب نشینی کرد.

شفایی تصریح کرد: فرهنگ مقدس دفاع مقدس فعل ما می توانیم را در اذهان مردم و مسئولین ما نهادینه کرد؛ فرهنگی که به همگان ثابت کرد راه درست مقاومت است.

وی افزود: در آن زمان دشمنان قسم خورده ما آمده بودند تا بمانند و کشور را تجزیه کنند؛ آن ها آمدند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند تا به همه جهان ثابت کنند کسی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس فعل ما می توانیم را اثبات کرد

دفاع مقدس فعل ما می توانیم را اثبات کرد