مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-04اجتماعي

کانکس نشینی اهالی روستای «ابلو» اهر از سال 91


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در خصوص کانکس نشینان اهالی روستای ابلو اهر از سال 91 زلزله اهر تاکنون، گفت: اینکه چرا در این شرایط هستد مورد بحث است ولی باید در این خصوص از ظرفیت خیرین نیز استفاده کرد اما با این حال قطعا با اداره راه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جبارعلی ذاکری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی امروز در جلسه اضطراری مدیران و مسوولان استان در خصوص سیل اهر اظهار کرد: سیل اهر یک اتفاق نامبارکی بود ولی اطلاع رسانی به موقع و پیش بینی درست سازمان هواشناسی منجر شد تا این حادثه بدون مصدوم و فوتی باشد.

وی افزود: حضور به موقع امدادرسانی منجر شد تا احتمال فوتی و مفقودی را نیز به صفر برساند.

آذربایجان شرقی رکوردار سیل در کشور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه مخاطرات طبیعی زمین در هر منطقه ای تعریف می شود، ادامه داد: همیشه وقتی از آمادگی حرف می زنیم همه زلزله به یادشان می آید در حالی که ما از نظر سیل در آمار رکوردار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از درد اصلی ما وضع قانون نیست بلکه در اجرای قانون مشکل داریم؛ در قانون علنا به ساختمان های غیرمجاز اشاره شده است ولی با این خصوص مردم به این سمت می روند و در سیل اخیر نیز همین ساختمان ها با مشکل روبه رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانکس نشینی اهالی روستای «ابلو» اهر از سال 91

کانکس نشینی اهالی روستای «ابلو» اهر از سال 91