مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 19:552023-09-16اجتماعي

مسافران تابستانی بازگشت خود را به روز های پایانی شهریور موکول نکنند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری، گفت: مسافران تابستانی برای جلوگیری از مواجه با مشکلات احتمالی همچون ترافیک و صف انتظار بلیط بازگشت خود را به روزهای پایانی شهریورماه موکول نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال وبختیاری ، روح الله غلامی با اشاره به پایان تعطیلات تابستانی، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای آماده سازی و ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی استان جهت بازگشت مسافران تابستانی انجام شده است.

مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری، افزود: با توجه به نقش و تاثیر عامل سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی در وقوع تصادفات جاده ای از رانندگان و مسافران خواهشمندیم در هنگام خستگی و خواب آلودگی در راستای شعار 2ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت استراحت کوتاهی در بین راه داشته باشند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.

 وی ادامه داد: همچنین از تمام مسافرانی که از خودروی شخصی و یا ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می کنند، خواهشمندیم جهت جلوگیری از مواجه با مشکلات احتمالی همچون ترافیک و صف انتظار بلیط بازگشت خود را به روزهای پایانی شهریورماه موکول نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران تابستانی بازگشت خود را به روز های پایانی شهریور موکول نکنند

مسافران تابستانی بازگشت خود را به روز های پایانی شهریور موکول نکنند