مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-14سياسي

وحدت و امنیت ملی در کلام رهبری


آنچه اهمیت وحدت ملی را از منظر رهبری دوچندان می کند، این است که دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در پرتو برکت معنوی وحدت به دست آمده و استمرار وحدت نیز عامل پویایی و ثبات نظام است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: دیدار مقام معظم رهبری با 2 هزار نفر از مردم سیستان بلوچستان و خراسان جنوبی ابعاد گسترده ای در جامعه، میان قومیت های مذهبی و اقوام ایرانی داشت.

این حضور و دیدار طیف های متنوع مردم دو استان مذکور شیعه و سنی با رهبر انقلاب خط بطلانی بر ادعاهای دشمنان در راستای ایجاد یأس و تفرقه در جامعه بود.

دشمن از دریچه های مختلف به دنبال تخریب وحدت و همبستگی ملی برای ایجاد تفرقه و دوری قومیت ها و مذاهب از یکدیگر و خدشه وارد کردن به امنیت ملی است، اما دیدار ثابت کرد مشکلات اقتصادی، برخی گلایه مندی ها و تبلیغات گسترده و سوء دشمنان توان ایجاد خلل در اراده مردم در پایبندی به اصول اصلی انقلاب ندارد.

نقش ویژه سیستان در وحدت قومی خطه سیستان و بلوچستان و مردم مقید و دیندار این استان  از دیرباز نقش ویژه و تأثیرگذاری در امنیت و وحدت قومی و مذهبی در کشور داشته اند؛ چنانچه دشمن به دلیل همین جایگاه قومی و مذهبی، علاقه بسیاری  به حضور و تأثیرگذاری بر این استان داشته است، بلکه بتواند مردم را از نظام و انقلاب دور کند و به انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و امنیت ملی در کلام رهبری

وحدت و امنیت ملی در کلام رهبری