مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-05اقتصادي

الزامی شدن آب چرخانی ساختمان ها باید به مطالبه عمومی درآید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس اکبرزاده مدیر مؤسسه آب و فاضلاب مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو گفت: ما نیازمند تغییر رویکرد در بخش های فنی مثل تغییر در فشار آب، - مدیر مؤسسه آب و فاضلاب مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو گفت: با توجه به کمبود آب لازم است تا استراتژی های جدیدی برای مدیریت مصرف آب ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس اکبرزاده مدیر مؤسسه آب و فاضلاب مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو گفت: ما نیازمند تغییر رویکرد در بخش های فنی مثل تغییر در فشار آب، بخش قانونی و آیین نامه ایی، بخش اقتصادی و تعرفه ایی و بخش های آموزشی و فرهنگی برای مدیریت مصرف هستیم.

اکبرزاده افزود: سالهاست بر آب چرخانی ساختمان ها مطالعه شده، ولی در قوانین و ضوابط اصول الزام آوری وجود نداشته تا منشأ اثر باشد.

وی با اشاره به فعالیت هایی که در شهر های اصفهان و مشهد در آب چرخانی در ساختمان های جدید انجام شده گفت: این مساله باید به صورت یک مطالبه عمومی درآید تا نهاد ها و سازمان ها اجرایی کنند.

اکبرزاده با اشاره به درخواست رییس شورای شهر تهران از شهرداری برای عملیاتی شدن الزام آب چرخانی در ساختمان های جدید اظهار امیدواری کرد: نظام مهندسی، شهرداری، وزارت مسکن و سازمان ملی مقررات این مساله را وارد مباحث 22 گانه تاسیساتی، بهداشتی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامی شدن آب چرخانی ساختمان ها باید به مطالبه عمومی درآید

الزامی شدن آب چرخانی ساختمان ها باید به مطالبه عمومی درآید