مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:302023-08-30اقتصادي

چاه گازی شماره 78 منطقه عملیاتی خانگیران سرخس افتتاح شد


چاه گازی شماره 78 شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با حضور مسئولان شهرستان سرخس در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس عصر امروز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، چاه گازی شماره 78 شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با حضور مسئولان شهرستان سرخس در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس عصر امروز و همزمان با آخرین روز از هفته دولت افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در حاشیه مراسم افتتاح این چاه گازی در جمع خبرنگاران گفت: حفاری این چاه گازی در سال 1399 آغاز شده و در سال 1400 به اتمام رسیده است و نصب تاسیسات سرچاهی و خط لوله جریانی این چاه در آذر ماه 1401 آغاز شده و با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان انجام شد.

فرشید خیبری با بیان اینکه قرار بود این چاه در 10 شهریور ماه امسال به طور کامل راه اندازی شود، گفت: با توجه به شرایط جوی و افزایش ریزگردها بهره برداری کامل از این چاه با تاخیر روبرو شده که طبق قول پیمانکار این چاه تا 31 شهریور ماه وارد مدار تولید می شود.

وی عنوان کرد: با در مدار تولید قرار گرفتن این چاه 1/5 میلیون متر مکعب به تولید گاز ترش در این منطقه اضافه می شود.

خیبری گفت: علاوه بر چاه 78 که تا پایان این ماه به طور کامل وارد مدار تولید می شود، چاه شماره 76 نیز تا پایان آبان ماه امسال وارد مدار تولید می شود و در مجموع سه میلیون متر مکعب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه گازی شماره 78 منطقه عملیاتی خانگیران سرخس افتتاح شد

چاه گازی شماره 78 منطقه عملیاتی خانگیران سرخس افتتاح شد