مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:302023-08-26سياسي

برنامه های جهاد دانشگاهی همزمان با اربعین حسینی (ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی (ع)، اظهار کرد: - معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی اقدامات انجام شده در خصوص میزبانی از زائران و راهپیمایان اربعین حسینی (ع) را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی (ع)، اظهار کرد: پیاده روی اربعین ازجمله بزرگ ترین و باشکوه ترین اجتماعات مسلمانان در جهان است و با توجه به اهمیت برپایی منظم این جریان پرشور و شعور حسینی، ضرورت دارد همه پای کار باشیم.

در این زمینه در جهاد دانشگاهی نیز جلسات مستمری باهدف ارائه خدمات به زائران، به ویژه همکاران واحد های سازمانی جهاد دانشگاهی و دانشگاهیان سراسر کشور برپاشده است.

وی افزود: حرکت بزرگ پیاده روی اربعین نیازمند بررسی دقیق و انجام مطالعات پژوهشی است تا از این طریق علاوه بر شناخت هرچه بیشتر این حرکت عظیم و مردمی، امکان الگوبرداری درست و بهره برداری هرچه بیشتر جامعه از این حرکت حسینی فراهم شود.

از آنجایی که جهاد دانشگاهی نهادی علمی و فرهنگی است، علاوه بر اقدامات برنامه ریزی شده در بخش فرهنگی و خدماتی، برنامه ریزی لازم برای انجام مطالعات پژوهشی در زمینه اربعین نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های جهاد دانشگاهی همزمان با اربعین حسینی (ع)

برنامه های جهاد دانشگاهی همزمان با اربعین حسینی (ع)