مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:052023-09-11سياسي

تقویت رشته های مهارتی دریا محور در هرمزگان


نماینده ولی فقیه در هرمزگان در نشست با مسوولان دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان بر ضرورت تقویت رشته های مهارتی دریا محور در هرمزگان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رییس و جمعی از مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان دیدار کردند.

 در این نشست در خصوص نقاط قوت و نیاز های دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان هرمزگان گفتگو شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده با اشاره به اهمیت تقویت و توسعه رشته های مهارتی دریا محور اظهار کرد: تربیت نیروهای مرتبط با صنعت و اقتصاد دریا محور باعث می شود که توسعه مهارت ها در استان هرمزگان متناسب با ظرفیت های موجود منطقه ای باشد.

وی با ذکر این نکته که همه دانشگاههای استان هرمزگان باید همسو با نیازهای استانی گام بردارند، عنوان کرد: استان هرمزگان از نظر ظرفیت های مختلف اقتصادی دارای موقعیت  جغرافیایی بسیار خوبی است که دانشگاه های استان هرمزگان باید همسو با صنایع استان نسبت به کد رشته های مرتبط اقدام کنند.

در ادامه موسوی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان هرمزگان نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری دفتر نماینده محترم ولی فقیه و مدیریت حوزه علمیه خواهران بندرعباس در خصوص اسکان جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه فنی و حرفه ای در سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت رشته های مهارتی دریا محور در هرمزگان

تقویت رشته های مهارتی دریا محور در هرمزگان