مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-20بين الملل

آثار یورش شبانه اشغالگران به اردوگاه جنین+تصاویر


آثار یورش شبانه اشغالگران به اردوگاه جنین+تصاویر - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم اشغالگر قدس، شامگاه گذشته و بامداد امروز با خودروهای زرهی و تک تیراندازها وارد اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری شدند و طی درگیری با جوانان فلسطینی چهار تن از آن ها را به شهادت رساندند.

به نوشته وبگاه خبری شهاب نیوز، آثار تخریب و ویرانی که نظامیان صهیونیست از خود به جا گذاشتند صبح امروز خود را نشان داد؛ از تخریب خودروهای ساکنان تا شکستن شیشه مغازه ها و آتش زدن خانه ها که به شکل بی هدف و گویا برای تفریح انجام شده بود، بخشی از اقدامات وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه است.

در این یورش چهار جوان فلسطینی به نام های محمود السعدی، 23 ساله؛ رأفت خمایسه 22 ساله، محمود عرعراوی 24 ساله و عطا موسی 29 ساله به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسیدند که بعد ازظهر امروز هزاران نفر از ساکنان اردوگاه و شهر جنین و مناطق اطراف در تشییع جنازه آن ها حضور یافتند.

   وزارت بهداشت فلسطین نیز در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که از عصر سه شنبه تا صبح امروز چهارشنبه شمار شهدا به شش نفر رسیده که چهار نفرشان از جنین، یک نفر از نوار غزه و یک نفر از اریحا است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار یورش شبانه اشغالگران به اردوگاه جنین+تصاویر

آثار یورش شبانه اشغالگران به اردوگاه جنین+تصاویر