مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:052023-08-26فرهنگي

پایان رویداد بزرگ استعدادیابی اجرا و گویندگی با معرفی نفرات برتر


شهرکرد_رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: رویداد بزرگ استعداد یابی اجرا و گویندگی در استان چهارمحال و بختیاری با معرفی برترین های خود در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد به پایان رسید.

- احسان قائدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره این رویداد استعداد یابی اظهار کرد: اولین فراخوان رویداد در فروردین ماه سال 1401 به صورت گسترده در استان منتشر و از علاقه مندان به حوزه اجرا و گویندگی دعوت شد تا در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: دوره اول در سال 1401 منجر به انتخاب 9 نفر از استعدادهای برتر استان شد و این رویداد در فروردین 1402 فراخوان دوره دوم خود را منتشر کرد که سوم تیر ماه 1402 با برگزاری بخش راستی آزمایی و اجرای زنده استعدادها منجر به انتخاب 15 نفر از استعدادهای جوان برای شرکت در محله نهایی شد.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: منتخبین دوره اول و دوم که 24 شرکت کننده بودند در سوم شهریور با هم به رقابت پرداختند و نفرات اول تا سوم این رویداد انتخاب شدند.

وی یاد آور شد در مرحله اول علاقمندان به صورت دلخواه وئدیو خود در هر موضوعی را ارسال کردند که بیش از 500 در هر دو دوره به دبیرخانه این رویداد ارسال شد و در نهایت 40 اثر در دوره اول و 40 اثر در دوره دوم انتخاب و به بخش راستی آزمایی راه پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رویداد بزرگ استعدادیابی اجرا و گویندگی با معرفی نفرات برتر

پایان رویداد بزرگ استعدادیابی اجرا و گویندگی با معرفی نفرات برتر