مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:332023-08-29سياسي

عدم شایستگی لازم، سوء مدیریت و کمبود خدمت پیگیرانه در شورای شهر یاسوج


  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، باید با روحیه ای بسیجی یعنی با «احساس تکلیف، بدون توقع، فداکارانه، بدون خودنمایی و برای رضای خدا» کار کرد و حتی یک روز را برای خدمت به مردم از دست نداد.

- شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای اعلام کرد: با دقت نظر در عملکرد شورای شهر یاسوج، خلاف رسالت شان متصور می شود؛ به گونه ای که با مداقه در عملکرد شورای کنونی شهر یاسوج، می توان سوء مدیریت و نیز کمبود خدمت صادقانه و پیگیرانه را عنوان کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، باید با روحیه ای بسیجی یعنی با احساس تکلیف، بدون توقع، فداکارانه، بدون خودنمایی و برای رضای خدا کار کرد و حتی یک روز را برای خدمت به مردم از دست نداد.

امام خامنه ای (مدظله العالی) با بررسی قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شورا های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، در می یابیم که اصلی ترین رسالت شورای های اسلامی، پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی، پرورشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم و نظارت بر امور روستا، بخش و شهر می باشد و هم چنین متوجه گستردگی دامنه فعالیتی و حیطه وظایفی و اختیاراتی این شورا ها می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم شایستگی لازم، سوء مدیریت و کمبود خدمت پیگیرانه در شورای شهر یاسوج

عدم شایستگی لازم، سوء مدیریت و کمبود خدمت پیگیرانه در شورای شهر یاسوج