مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 23:252023-09-20سياسي

متکی: با تمام توان وارد انتخابات می شویم


سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: با تمام ظرفیت به میدان انتخابات آمده ایم تا نیروهای کارآمد و ظرفیت های کارشناسی را برای انتخاب مردم آماده کنیم.

- سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: با تمام ظرفیت به میدان انتخابات آمده ایم تا نیروهای کارآمد و ظرفیت های کارشناسی را برای انتخاب مردم آماده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر متکی در جلسه هیئت عالی شورای وحدت با بیان اینکه ستاد انتخابات این تشکل سیاسی کارش را آغاز کرده و در حال تمهید ارتباط گیری با احزاب و شخصیت ها در تهران و شهرستان هاست، افزود: در انتخابات، ضمن اینکه به رعایت اخلاق انتخاباتی و اصول اخلاقی پایبند هستیم به ملزومات رقابت سیاسی نیز واقف هستیم و با تمام ظرفیت به میدان آمده ایم و امیدواریم نیروهای کارآمد و ظرفیت های کارشناسی را به عرصه تصمیم و انتخاب مردم هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه شورای وحدت بر هم اندیشی با اقشار و احزاب گوناگون اعتقاد دارد، گفت: از طریق برگزاری نشست های هم اندیشی با اقشار و احزاب یک رویکرد دموکراتیک و عقلایی را اتخاذ کرده ایم و اعتقاد داریم با وحدت و هم افزایی همه ظرفیت ها، خروجی کار در پیشگاه خدا و نزد ملت قابل قبول تر خواهد بود.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی هم در این جلسه با بیان به اینکه در کشور نظام حزبی کارآمد و سیستماتیک نداریم، گفت: مسئولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: با تمام توان وارد انتخابات می شویم

متکی: با تمام توان وارد انتخابات می شویم