مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 22:152023-09-10فرهنگي

جوانان هنرمند سفیران فرهنگی و نام آوران ایران اسلامی هستند


رییس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اردبیل این انجمن را متعلق به تمام جوانان دانست و اظهار کرد: جوانان هنرمند، سفیران فرهنگی و نام آوران ایران اسلامی هستند.

- ایسنا/اردبیل رییس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اردبیل این انجمن را متعلق به تمام جوانان دانست و اظهار کرد: جوانان هنرمند، سفیران فرهنگی و نام آوران ایران اسلامی هستند.

میردولت موسوی، 19 شهریور در جریان مراسم تجلیل از همکاران اجرایی هفته فیلم و عکس، نمایشگاه عکس محرم و سومین اردوی فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران که با حضور مدیران کل امور فرهنگی و اجتماعی و امنیتی و انتظامی استانداری و تعدادی از فیلمسازان پیشکسوت، هنرجویان و عکاسان در دفتر انجمن سینمای جوان برگزار شد، ضمن بیان اینکه این انجمن متعلق به تمام جوانان است و گفت: جوانان هنرمند، سفیران فرهنگی، افتخارآفرینان و نام آوران ایران اسلامی هستند.

وی از تعداد کثیر جوانان که آدرس انجمن را پیدا کرده و با حضور در انجمن سینمای جوان اردبیل از امکانات آموزشی و تولیدی آن به نحو احسنت استفاده کرده اند و با حضور در مجامع ملی و بین المللی برای ایران اسلامی و اردبیل افتخار آفرینی می کنند، ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: در کنار این همه تلاش و فعالیت اتفاقات مبارکی می افتد که باعث امیدواری بیش از پیش جوانان هنرمند و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان هنرمند سفیران فرهنگی و نام آوران ایران اسلامی هستند

جوانان هنرمند سفیران فرهنگی و نام آوران ایران اسلامی هستند