مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-05اجتماعي

وزیر کشور: سه میلیون و 800 هزار ایرانی عازم زیارت اربعین شده اند


تاکنون نزدیک به سه میلیون هشتصد هزار نفر از مرزها خارج شدند و بیش از دو میلیون سیصد هزار نفر برگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، که به منظور بازدید از مرز شلمچه وارد استان خوزستان شده بود در مورد تمهیدات اتخاذ شده برای تسهیل بازگشت زوار گفت: تاکنون نزدیک به سه میلیون هشتصد هزار نفر از مرزها خارج شدند و بیش از دو میلیون سیصد هزار نفر برگشته اند؛ یک میلیون 450 هزار نفر از این تعداد مربوط به مرزهای استان خوزستان می شوند که از کشور خارج شدند و بیش از 300 هزار نفر از طریق مرزهای استان خوزستان برگشته اند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات خوبی برای زوار فراهم شده است افزود: بحمدالله رضایت خوبی تا الان از زوار دریافت کردیم و قریب به اتفاق زوار از شرایط ابراز رضایت می کنند.

وحیدی با بیان اینکه برخی از مواکب تا سی ام صفر دایر هستند تا خدمات لازم را به زوار ارائه کنند، تصریح کرد: تعداد قابل توجهی اتوبوس برای حمل و نقل در نظر گرفته شده است؛ بعضی از زوار با ماشین شخصی آمده اند، پرواز هواپیما در آبادان و اهواز برقرار است، از طرفی 8 رام قطار برای انتقال زایران از مرز در نظر گرفته شده است.

تاکنون برای حمل و نقل نیز رضایت وجود داشته است، در بازدیدی هم که داشتم کسی مشکلی نداشت و امور به خوبی در حال پیشرفت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: سه میلیون و 800 هزار ایرانی عازم زیارت اربعین شده اند

وزیر کشور: سه میلیون و 800 هزار ایرانی عازم زیارت اربعین شده اند