مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 19:552023-09-02اجتماعي

300 برنامه در هفته فرهنگی قزوین اجرا می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت هفته فرهنگی قزوین بیش از 300 ریزبرنامه فرهنگی در شهر قزوین اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو عدم حضور مؤثر دستگاه های اجرایی مرتبط همچون میراث فرهنگی و گردشگری بسیار کم فروغ اجرا شد با این اوصاف سال گذشته سازمان فرهنگی شهرداری قزوین به تنهایی 10 عنوان برنامه با دهها بخش و ریز برنامه فرهگی و ورزشی را به اجرا درآورد.

برجی تصریح کرد: امسال خوشبختانه توانستیم طی مدت سه ماه نشست کارشناسی با هنرمندان و ورزشکاران و فعالان فرهنگی شهر در کارگروه تولید محتوای سازمان، مجموعه ای از برنامه های جامع و کاملی را با مشخصات خاص تدارک ببینیم تا در حد وسع شاهد پاسداشت هویت و تکریم مفاخر شهر باشیم ضمن اینکه موجب افزایش روحیه نشاط و شادابی و پویایی در محلات قزوین باشیم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین یادآورشد: این برنامه ها با تاکید شهردار محترم و همراهی کمیسیون فرهنگی شورا با محور تبیینی در حوزه هویت شهری تدارک دیده شده که قابلیت اجرا دارد اما چون مناسبت روز قزوین با ایام اربعین و دهه دوم صفر مقارن شد تصمیم گرفته شد کلیت برنامه های هفته فرهنگی قزوین که ماهیت جشنواره ای دارد از 26 شهریور- اول ربیع آغاز شود و تا 31 شهریور ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 برنامه در هفته فرهنگی قزوین اجرا می شود

300 برنامه در هفته فرهنگی قزوین اجرا می شود