مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 20:552023-09-02سياسي

برگزاری مراسم روز اربعین در 60 نقطه محوری گیلان


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم روز اربعین حسینی در بیش از 60 نقطه استان خبر داد و گفت: مراسم عزاداری در میدان شهدای ذهاب رشت و حرم سید جلال الدین اشرف برگزار می شود.

- حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه مناسک زیارت اربعین حسینی سفارش مؤکد اهل بیت (ع) و اولیای الهی بوده است، اظهار کرد: زیارت اربعین در طول تاریخ نهضت عاشورای حسینی (ع) مورد عنایت و توجه بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و خون شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و جریان مقاومت در سال های اخیر زیارت اربعین حسینی (ع) مانند بسیار دیگری از مناسک مذهبی یک شکوه و عظمت ویژه یافته است، افزود: این حرکت عظیم امروز مورد توجه اهل ایمان، اهل تقوا و همه آزادی خواهان جهان شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر چه بیشتر از مانور تمدنی پیاده روی اربعین می گذرد می بینیم که این منسک مورد توجه و عنایت نه فقط شیعیان بلکه مسلمانان و در این سال های اخیر مورد توجه همه حق خواهان و مستضعفان روی زمین واقع شده است، ادامه داد: این حرکت عظیم خود نشانه تمدن سازی و پیش قراول ظهور و تحقق حکومت جهانی امام مستضعفان عالم یعنی حضرت مهدی (عج) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم روز اربعین در 60 نقطه محوری گیلان

برگزاری مراسم روز اربعین در 60 نقطه محوری گیلان