مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-11اجتماعي

تولید کتاب آموزش «آلمانی» برای مدارس/ آماده اجرای «زبان های خارجی جدید» نیستیم


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، با بیان اینکه کتاب های آموزش دینی، «دین و زندگی» و «پیام های آسمان» بیش از 10 سال است در مدارس تدریس می شود، - تولید کتاب آموزش آلمانی برای مدارس/ آماده اجرای زبان های خارجی جدید نیستیم رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، با بیان اینکه کتاب های آموزش دینی، دین و زندگی و پیام های آسمان بیش از 10 سال است در مدارس تدریس می شود، گفت: دانش آموزان احساس نیازی در حوزه معارف دینی می کنند که شاید بشود گفت به آن میزانی که انتظار می رفت، این نیاز را تامین نکرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لطیفی با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر سیما، اظهار کرد: کتاب های آموزش دینی، کتاب های دین و زندگی و پیام های آسمان ما بیش از 10 سال است که در مدارس تدریس می شود.

وی با بیان اینکه زمانه تغییراتی کرده است، ادامه داد: دانش آموزان احساس نیازی در حوزه معارف دینی می کنند که شاید بشود گفت به صورت کلی در حوزه دینداری و سبک زندگی دینی در کتاب ها، به آن میزانی که انتظار می رفت، این نیاز را تامین نکرده ایم.

علی القاعده برای این دوره جدید و در پاسخ به این نیاز جدید، باید طرحی نو دراندازیم.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در بخش دیگر سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره چرایی ضعف در آموزش زبان انگلیسی در مدارس توضیح داد: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کتاب آموزش «آلمانی» برای مدارس/ آماده اجرای «زبان های خارجی جدید» نیستیم

تولید کتاب آموزش «آلمانی» برای مدارس/ آماده اجرای «زبان های خارجی جدید» نیستیم