مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-29اقتصادي

تخلیه 66 هزار تُن روغن نباتی در بندر شهید رجایی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به پهلودهی کشتی پهن پیکر 66 هزارتنی روغن در بندر شهید رجایی گفت: تا کنون از این میزان 21 هزار تن محموله این کشتی تخلیه شده و 45 هزار تُن دیگر باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان امروز اعلام کرد: تخلیه روغن های این کشتی پهن پیکر تا 2 هفته آینده به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون 2 فروند کشتی حامل روغن در بندر شهید رجایی تخلیه شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به وجود سه پایانه نگه داری روغن نباتی در بندر شهید رجایی، مجموع ظرفیت این پایانه ها را 258 هزار تن و تعداد مخازن نگهداری روغن نباتی در این بندر را 94 مخزن عنوان کرد.

عباس نژاد در بخش دیگری میزان تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر هرمزگان از ابتدای سال جاری تاکنون را بیش از 39 میلیون تن اعلام کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی افزود: همچنین در این مدت بیش از 24 میلیون تن کالای غیرنفتی با 6 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بنادر استان جابه جا شده است.

وی تخلیه و بارگیری بیش از 15 میلیون تن کالای نفتی و بیش از 860هزار TEU کالای کانتینری را بخش دیگری از عملکرد بنادر هرمزگان از ابتدای سال جاری تا کنون اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه 66 هزار تُن روغن نباتی در بندر شهید رجایی

تخلیه 66 هزار تُن روغن نباتی در بندر شهید رجایی