مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-18سياسي

انتقاد رییس کل دادگستری خراسان شمالی از انفعال دستگاه ها در خصوص مسائل زیست محیطی


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از انفعال و بی توجهی دستگاه های مسؤول در خصوص مسائل و مشکلات زیست محیطی انتقاد کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خراسان شمالی از انفعال و بی توجهی دستگاه های مسؤول در خصوص مسائل و مشکلات زیست محیطی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، حجت الاسلام براتی زاده در نشست بررسی و پیگیری مشکلات زیست محیطی و تهدید علیه بهداشت عمومی ناشی از دفن غیراصولی زباله و ضایعات ساختمانی شهرداری در حاشیه کنارگذر شمالی بجنورد از انفعال و بی توجهی و ضعف های نظارتی دستگاه های مسؤول به شدت انتقاد کرد.

وی گفت: برای تحقق شعار شهر ما، خانه ماست باید شکل و ساختار شهری را به گونه ای تعریف، تنظیم و مدیریت کنیم که نگاه ها مثبت و به اعتبار آن، میزان جذب گردشگر به استان ما، بهتر و بیشتر از قبل باشد.

براتی زاده اظهار کرد: متأسفانه برخی از جلوه های ناراحت کننده مانند دفن گاه ضایعات ساختمانی آن هم درست در مجاورت کنارگذر شمالی دغدغه های فراوانی را برای هم استانی ها، مسافران و دوستداران محیط زیست به وجود آورد.

وی با اشاره به روند پیگیری ها و اقدامات انجام شده تاکنون خاطرنشان کرد: طبق بررسی های به عمل آمده ابعاد، سطح و دامنه اقدامات بر اساس مسؤولیت هر یک از دستگاه ها رضایت بخش نیست بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس کل دادگستری خراسان شمالی از انفعال دستگاه ها در خصوص مسائل زیست محیطی

انتقاد رییس کل دادگستری خراسان شمالی از انفعال دستگاه ها در خصوص مسائل زیست محیطی