مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-31سياسي

پدافند هوایی جرات کوچکترین اقدام را از دشمن گرفته است


فرمانده منطقه مرکزی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با بیان اینکه دشمن تنها گوشه ای از توانمندی های پدافند هوایی را می شناسد، گفت: این شناخت جزیی از پدافند هوایی جرات کوچکترین اقدام را از دشمن گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیر علی حدادی سامانی، فرمانده منطقه مرکزی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس پدافند هوایی، اظهار داشت: پیام انقلاب اسلامی، پیام صلح، دوستی، تامین امنیت توسط کشورهای منطقه است.

وی به پیشینه حضور استعمار در برخی کشورهای منطقه از جمله ایران در دوران پهلوی و قبل از آن اشاره کرد و افزود: این حضور استعماری از سویی فرصتی برای چپاول ایران فراهم ساخته بود و از سویی با وابسته ساختن ایران به تسلیحات دفاعی مانع از رشد و بالندگی ایران اسلامی می شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی ادامه داد: کشوری که در تجهیزات دفاعی وابسته باشد، برای رفع نیاز دفاعی خود به کشورهایی که چپاولگری می کنند، وابسته است و حتی اگر بخواهد از منافع خود دفاع کند مجبور است به واسطه این نقطه ضعف در برابر چپاولگران سکوت اختیار کند.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در دمیده شدن روحیه خودباوری و شکوفا شدن استعداد ایرانی، تصریح کرد: امروز جوانان این سرزمین با اتکای به خدا و باور به پیام ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی جرات کوچکترین اقدام را از دشمن گرفته است

پدافند هوایی جرات کوچکترین اقدام را از دشمن گرفته است