مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-01سياسي

مردم کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد بانک ها رضایت ندارند


مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از نظام بانکی رضایت ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رییسی در خطبه های نماز جمعه این شهر عنوان کرد: عاشورا نقطه کانونی تقابل نور با ظلمات است.

وی افزود: اگر بخواهیم از عظمت زیارت درکی و دریافتی داشته باشیم، می توان به این فرمایش گهربار حضرت امام رضا علیه السلام اشاره کرد که تصریح دارد زیارت امام(ع) تمام عهد و وفاست: إِنَّ لِکُلِ إِمَامٍ عَهْداً فِی عُنُقِ أَوْلِیَائِهِ وَ شِیعَتِهِ وَ إِنَّ مِنْ تَمَامِ الْوَفَاءِ بِالْعَهْدِ وَ حُسْنِ الْأَدَاءِ زِیَارَهَ قُبُورِهِم.

با این فلسفه انسان بهتر متوجه می شود که چرا این همه ثواب و فضیلت برای زیارت ائمه علیهم السلام به خصوص زیارت سید الشهداء علیه السلام قرار داده شده است امام صادق علیه السلام در باره زیارت امام حسین(ع)  (وَ اللَّهُ یَزُورُهُ فِی کُلِّ لَیْلَهِ جُمُعَهٍ یَهْبِطُ مَعَ الْمَلَائِکَهِ إِلَیْهِ وَ الْأَنْبِیَاءُ وَ الْأَوْصِیَاء)، یعنی سفره خاصی به احترام سید الشهداء علیه السلام گسترده می شود که لقاء الله رزق ویژه آن است.

امام جمعه قلعه رییسی بیان کرد: بدانید زیارت صرفا و فقط با حضور فیزیکی نیست، بلکه اگر کسی توان و امکان برایش مهیاست باید به زیارت برود اگر کسی تشنه شیدای زیارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد بانک ها رضایت ندارند

مردم کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد بانک ها رضایت ندارند