مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-13بين الملل

تشکیلات خودگردان فلسطین با موافقت تل آویو تجهیزات جاسوسی دریافت می کند


رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، تشکیلات خودگردان فلسطین علاوه بر خودروهای زرهی که آمریکا با تایید اشغالگران و از طریق اردن به کرانه باختری منتقل کرده است، - رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، تشکیلات خودگردان فلسطین علاوه بر خودروهای زرهی که آمریکا با تایید اشغالگران و از طریق اردن به کرانه باختری منتقل کرده است، تجهیزات جاسوسی پیشرفته نیز دریافت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه یسراییل هیوم به نقل از یک مسؤول فلسطینی نوشت، هدف این تجهیزات، توسعه قابلیت های سرویس اطلاعاتی فلسطین است و به سرویس های امنیتی امکان جاسوسی و جمع آوری اطلاعات مانند هک تلفن های همراهی که در شبکه های تلفن فلسطینی کار می کنند، می دهد.

این روزنامه نوشت، رژیم صهیونیستی قبلاً با ارائه این تجهیزات به تشکیلات خودگردان مخالفت کرده بود زیرا می ترسید که سرویس های امنیتی از این تجهیزات برای نظارت بر عوامل این رژیم استفاده کنند.

این مسؤول فلسطینی گفت، این تجهیزات جاسوسی به عنوان مثال کار سرویس های امنیتی را برای نظارت بر رزمندگان مقاومت در اردوگاه جنین و دستگیری آنها تسهیل می کند.

این روزنامه نوشت که این تجهیزات مقابله تشکیلات خودگردان را با حماس و نیروهای مقاومت جهاد اسلامی در کرانه باختری قوی تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان فلسطین با موافقت تل آویو تجهیزات جاسوسی دریافت می کند

تشکیلات خودگردان فلسطین با موافقت تل آویو تجهیزات جاسوسی دریافت می کند