مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 07:202023-09-11اقتصادي

هوشمند سازی تقاطع غیرهمسطح بهشت در کاهش ترافیک موثر بود


سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان گفت: هوشمندسازی تقاطع بهشت برای کاهش ترافیک و رفاه حال شهروندان بسیار مهم و اثرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، افزایش تقاضای سفر از یک سو و محدودیت در گسترش شبکه راه ها از سوی دیگر یکی از مهمترین دلایل بروز ازدحام در شبکه راه ها است، حتی ساخت تسهیلات جدید حمل و نقلی نظیر بزرگراه ها برای سهولت عبور و مرور، هزینه های گزافی را هم در بخش سرمایه گذاری و هم در بخش تعمیر و نگهداری می طلبد، از این رو استفاده از روش هایی که کارایی تسهیلات حمل و نقل موجود را افزایش دهد، ضروری به نظر می رسد.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان در این خصوص در گفت وگو با فارس اظهار کرد: عموما روش های افزایش تسهیلات حمل و نقل را باید در سامانه حمل و نقل هوشمند و سامانه حمل و نقل همگانی جستجو کرد.

امیر بهرامی شرافت استفاده از سامانه کنترل هوشمند تقاطع ها را در کاهش زمان سفر، کاهش میزان تاخیر و روانسازی ترافیک، افزایش ایمنی و کاهش آلاینده های زیست محیطی مهم برشمرد و گفت: سامانه کنترل هوشمند تقاطع ها به دلیل استفاده از قابلیت الکترونیکی در حوزه پایش تردد، تحلیل ترافیک و فناوری های کنترل، باعث افزایش منافع استفاده کنندگان و گردانندگان سیستم حمل و نقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمند سازی تقاطع غیرهمسطح بهشت در کاهش ترافیک موثر بود

هوشمند سازی تقاطع غیرهمسطح بهشت در کاهش ترافیک موثر بود