مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-25اجتماعي

افتتاح دو پروژه آموزشی رفاهی در کرمانشاه با حضور وزیر آموزش و پرورش


آیین افتتاحیه مرکز آموزشی رفاهی شماره سه فرهنگیان و مدرسه «تلاش» کرمانشاه، در دومین روز از هفته دولت با حضور وزیر آموزش و پرورش در کرمانشاه برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه آیین افتتاحیه مرکز آموزشی رفاهی شماره سه فرهنگیان و مدرسه تلاش کرمانشاه، در دومین روز از هفته دولت با حضور وزیر آموزش و پرورش در کرمانشاه برگزار شد.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، امروز، جمعه، سوم شهریورماه در حاشیه مراسم افتتاح این دو پروژه در جمع خبرنگاران، قول ساخت یک اردوگاه چند ده هکتاری آموزشی تربیتی در کرمانشاه را داد و گفت: قرار شده استانداری کرمانشاه زمین مورد نیاز برای ساخت این پروژه را تامین کند و ما هم در مجموعه آموزش و پرورش برای ساخت این اردوگاه برنامه ریزی کنیم.

صحرایی تاکید کرد: استان کرمانشاه با توجه به قرارگیری در مسیر راه عتبات عالیات، نیاز به یک اردوگاه آموزشی، تربیتی و رفاهی در حد ملی دارد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه و حین افتتاح مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره سه کرمانشاه نیز گفت: باید سالن جلسات هم برای این مرکز ساخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز آموزشی، رفاهی شماره سه شهر کرمانشاه در یک ساختمان متروکه متعلق به آموزش و پرورش احداث شده و مهیای پذیرش فرهنگیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو پروژه آموزشی رفاهی در کرمانشاه با حضور وزیر آموزش و پرورش

افتتاح دو پروژه آموزشی رفاهی در کرمانشاه با حضور وزیر آموزش و پرورش