مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-27سياسي

برگزاری دوره فنون و شیوه تدریس برای مدرسان موسیقی لرستان


دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس) ویژه مدرسان موسیقی در سطح استان لرستان برگزارمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، در راستای برگزاری دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس) ویژه مدرسان موسیقی در سطح لرستان، تفاهم نامه ای بین انجمن موسیقی لرستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان امضا شد.

در این جلسه که با حضور محمد میرزاوندی رییس انجمن موسیقی لرستان و حشمت اله معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و برخی مربیان برگزار شد، پیرامون موارد مختلف در حوزه آموزش بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

محمد میرزاوندی رییس انجمن موسیقی لرستان گفت: دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس) با هدف ارتقای سطح آموزش مدرسان موسیقی در استان با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان برگزار می شود و پس از پایان این دوره مدرک معتبری صادر می گردد که در بیش از 30 کشور جهان معتبر است.

وی تصریح کرد: پداگوژی، هنر یا علم وجودی یک معلم است و در این دوره آموزشی مدرسان با روش صحیح آموزگاری آشنا می شوند و با استفاده صحیح از راهبردهای آموزشی فرایند یاددهی را دقیق تر، ماناتر و سرعت می بخشند.

رییس انجمن موسیقی لرستان در پایان افزود: به کلیه مدرسان موسیقی استان توصیه می کنیم اخذ این مدرک معتبر را جدی شمرده و برای حفظ و اشاعه موسیقی در استان هر لحظه سواد تئوری و عملی خود را برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره فنون و شیوه تدریس برای مدرسان موسیقی لرستان

برگزاری دوره فنون و شیوه تدریس برای مدرسان موسیقی لرستان