مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-05سياسي

استانداردسازی کالا و خدمات در جامعه باید فرهنگ سازی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش استاندارد در مدیریت اقتصادی و مدیریت اجتماعی گفت: استانداردسازی کالا و خدمات در جامعه باید فرهنگ سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله صفایی بوشهری صبح سه شنبه در دیدار معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: در منظومه اقتصاد یکی از مهمترین ارکان حفظ و پیشرفت نرخ رشد اقتصاد، مدیریت جامع حوزه استاندارد هم در حوزه کالا و هم در حوزه خدمات فرهنگی و کار است.

کشوری می تواند دارای اقتصادی پویا و بالنده باشد که اشراف بر حوزه های مختلف استاندارد داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: به همین دلیل اقتصاد برخی از کشورهای جهان به علت عدم مراعات استاندارد کالا و تأسیسات و خدمات، دچار بحران شدند، در عرصه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بحث کیفیت به عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی در حوزه استاندارد مطرح است، به همین جهت است که مقوله استاندارد یکی از مقولات استراتژیک اقتصادی بوده و اگر یک کشور و نظام آن را مدیریت نکند، بی تردید این سکوت کیفیت موجب اضمحلال تولید می شود.

وی با بیان اینکه وقتی خودرو دارای استانداردهای لازم نباشد قطعاً رغبت به خرید کم می شود و عرضه هم کم خواهد شد گفت: این باعث توقف یک حرکت تولیدی می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی کالا و خدمات در جامعه باید فرهنگ سازی شود

استانداردسازی کالا و خدمات در جامعه باید فرهنگ سازی شود