مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-30سياسي

حامیان اساتید اخراجی چرا صورت مسئله را پاک می کنند؟!


مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره قطع همکاری برخی دانشگاه ها با تعدادی از اساتید گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس: آقای روحانی، رییس جمهور سابق کشورمان در واکنش به اخراج چند تن از اساتید  دانشگاه، ضمن مخالفت با اخراج آنها، اظهار داشته است: محروم کردن دانشگاه ها از اساتید برجسته ظلم به علم و کشور است.

ناامیدی دانشگاهیان به مصلحت کشور و نظام نیست ! خبرنگار فارس با حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان که اخیراً در این خصوص یادداشتی نوشته بود گفت و گو کرده و نظر وی را  جویا شده است.

مدیرمسئول کیهان می گوید: متاسفانه اظهارات آقای روحانی و برخی دیگر از مدعیان اصلاحات تکرار سیاه نمایی رسانه های غربی و عبری و شبکه رسانه های اپوزیسیون نظام است که البته وارونه نمایی واقعیات بخشی از ماموریت دشمنان بیرونی است اما از کسانی که خود را زیر تابلوی ایران اسلامی تعریف می کنند، اینگونه اظهار نظرهای بی سند دور از انتظار است.

وی در ادامه به یادداشت کوتاه خودبا عنوان در سر هزار فتنه، نیرنگ های رنگی که در کیهان دوشنبه چاپ شده بود اشاره کرد و گفت: در صدر آن نوشته به چند نمونه از برخورد دانشگاه های آمریکا و اروپا با اساتیدی که تنها جرمشان مخالفت با یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان اساتید اخراجی چرا صورت مسئله را پاک می کنند؟!

حامیان اساتید اخراجی چرا صورت مسئله را پاک می کنند؟!